مئی ۲۰۱۵

فہرست مضامین

مدیر کے نام

| مئی ۲۰۱۵ | مدیر کے نام

عبدالرشید عراقی ، گوجرانوالہ

’دعوت، تربیت اور اقامت دین‘ (اپریل ۲۰۰۵ئ) صحیح معنوں میں دین اسلام کی دعوت کی عکاسی کرتا ہے۔ اس لیے کہ اسلام دین رحمت ہے جو اپنی ہمہ گیر خصوصیات و امتیازات کی بنا پر ترقی پذیر ہے۔ اس کی خوبیاں و عطربیزیاں لوگوں کے دلوں میں گھر کر رہی ہیں اور لوگ اسلام کے سایۂ عاطفت میں ہی اپنے آپ کو مطمئن و مامون سمجھتے ہیں۔ اس لیے محترم مدیر کی یہ تحریر کہ جماعت اسلامی کی دعوت نہ کسی شخصیت کی طرف ہے، اور نہ کسی مخصوص مسلک کی طرف بلکہ اس کی دعوت صرف ایک اللہ کی عبادت اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی پیروی کی دعوت ہے، اسلام کی اصولی فکر کی عکاسی کرتی ہے۔

’قتلِ جمہوریت ہی نہیں قتلِ انسانیت بھی‘ (اپریل ۲۰۱۵ئ) حکومت بنگلہ دیش کے ظلم و ستم کی داستان ہی نہیں جمہوریت کے چہرے پر ایک بدنما داغ ہے۔


عبداللّٰہ ، پتوکی

’اسلامی قانونِ جنگ اور عصرِحاضر‘(مارچ ۲۰۱۵ئ) جامع مقالہ ہے، تاہم آج جس طرح جہاد کے نام پر سفاکیت اور تشدد کے واقعات ہو رہے ہیں، ان کی تردید بھی ہوجاتی تو حالاتِ حاضرہ پر صحیح انطباق ہوجاتا۔


محمد صادق کھوکھر ، لسٹر،برطانیہ

 ’اسلام اور ریاست: چند بنیادی مباحث‘ (مارچ ۲۰۱۵ئ) پڑھ کر وہ تمام خدشات دُور ہوجاتے ہیں جو جاوید احمد غامدی صاحب کی بحث سے پیدا ہوتے ہیں۔ تاہم ایسے حضرات جو اس بحث کے پس منظر سے واقف نہیں ہیں، ان کے لیے ایک آدھ جملے میں بتا دیا جاتا کہ زیربحث کون ہے؟ یا کس کے نظریات ہیں تو زیادہ بہتر ہوتا۔


اعجاز عالم ، نواب شاہ

پروفیسر علی اصغر سلیمی کا مضمون ’دین کا حقیقی مقصد: نظامِ عدل کا قیام‘ (مارچ ۲۰۱۵ئ) بہت پسند آیا۔ کاش! ہمارے عوام اور خصوصاً علماے کرام اس کی اہمیت کو محسوس کرسکیں تو اس ملک کی تقدیر بدل جائے۔ یہ فکرِعام کیسے کی جائے؟ اس پر بھی روشنی ڈال دی جاتی تو اور کارآمد ہوتا۔